Ideiglenes E.ON Ügyfélszolgálati Pont Dobogókőn december 6-7-én
Ideiglenes E.ON Ügyfélszolgálati Pont Dobogókőn december 6-7-én
A hét eleji szélsőséges időjárás, a nagymértékű jegesedés miatt több helyen megrongálódott az elektromos hálózat, vezetékek szakadtak le a pilisi területen. Fogyasztóink ellátását a javítási munkálatok ideje alatt aggregátorokkal biztosítjuk az üzemzavarban érintett területeken.
Az aggregátorok kapacitása azonban korlátozott, nem a normál terhelési viszonyokra vannak méretezve, ezért megkérjük ügyfeleinket, hogy csak a szükséges elektromos berendezéseket használják.
A jegesedés nem csak az elosztóhálózatban okozott károkat, hanem az ingatlanok hálózatában is. Ezeknek a hibáknak a helyreállításáról ügyfeleinknek kell intézkedniük, amihez regisztrált szerelőt kell megbízniuk.
Miután a regisztrált villanyszerelők a sérült elemeket javították, fogyasztóinknak a kivitelező nyilatkozatával ügyfélszolgálatunkon be kell ezt jelenteniük és kérniük kell a szolgáltatásba történő visszakapcsolást. Addig, amíg ezt a nyilatkozatot nem adják le ügyfélszolgálatunk felé, élet-és vagyonbiztonsági okokból nincs lehetőségünk a visszakapcsolást megtenni.
Annak érdekében, hogy a helyreállítás és a visszakapcsolás, valamint az ehhez szükséges adminisztrációs folyamatot gyorsítani tudjuk, december 6-án szombaton és december 7-én vasárnap Dobogókőn, a Walden Hotelben ideiglenes Ügyfélszolgálati Pontot működtetünk 9-14 óra között. Itt, az újbóli hálózatra kapcsolás feltételeiről szóló tájékoztatással és a bekapcsolási igények fogadásával állunk ügyfeleink rendelkezésére.
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
A szolgáltató oldalán megjelent közlemény.