Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok
Tisztelt Lakosok!
A Kormány Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatot indított el országosan olyan településekre, ahol nem érhető el állandó jelleggel kormányablak szolgáltatás.
Ezeken a településeken előre megadott időpontokban tudják majd intézni ügyeiket a helyi lakosok, több mint 2500 ügykört tudnak kezdeményezni és tájékozódhatnak az eljárások menetéről.
A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése,
- lakcímváltozás bejelentése,
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés,
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek,
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele,
- útlevél igénylése,
- ügyfélkapu regisztráció.
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat munkaállomáson a teljes informatikai rendszert kialakították, mely magába foglalja a beépített fényképezőt, a nyomtatót és a szkennert is. A mobilbusz klímával felszerelt és akadálymentesített.
Az előre meghatározott időpontok az ügyfelek részére kihirdetésre kerülnek a település weboldalán és hirdetőtábláján, illetve a Kormányablakbusz menetrendjéről a https://kormanyablak.hu/hu/mobilizalt-ugyfelszolgalatok oldalon is tájékozódhatnak.