Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok

2022. augusztus 31 - Kategória: Hirdetmények

Tisztelt Lakosok!

A Kormány Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatot indított el országosan olyan településekre, ahol nem érhető el állandó jelleggel kormányablak szolgáltatás.

Ezeken a településeken előre megadott időpontokban tudják majd intézni ügyeiket a helyi lakosok, több mint 2500 ügykört tudnak kezdeményezni és tájékozódhatnak az eljárások menetéről.

A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése,
  • lakcímváltozás bejelentése,
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés,
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek,
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele,
  • útlevél igénylése,
  • ügyfélkapu regisztráció.

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat munkaállomáson a teljes informatikai rendszert kialakították, mely magába foglalja a beépített fényképezőt, a nyomtatót és a szkennert is. A mobilbusz klímával felszerelt és akadálymentesített.

Az előre meghatározott időpontok az ügyfelek részére kihirdetésre kerülnek a település weboldalán és hirdetőtábláján, illetve a Kormányablakbusz menetrendjéről a https://kormanyablak.hu/hu/mobilizalt-ugyfelszolgalatok oldalon is tájékozódhatnak.

-